fbpx

לייזר לגברים בירושלים

השיטה המוכחת ביותר להסרת שיער לגבר היא באמצעות מכשור הלייזר המתקדם והחדיש ביותר שנמצא בקליניקה של אליעד לוי. לייזר לגברים בירושלים זה אליעד לוי מרכז קוסמטי!
גברים שעירים במיוחד או פחות, כולם רוצים כאחד, להסיר את השיער או לבצע דילול שיער באזורי הגוף. אז אם נמאס לך לבצע הסרת שיער בשעווה כל פעם מחדש, אז הגיע הזמן להתקדם להסרת שיער בלייזר.

להרחבה והיכרות עם כל סוגי השירות לגבר במרכז קוסמטי אליעד לוי.

קבל הצעת מחיר ללא תחרות: 052-5552504

הסרת שיער בלייזר מתקדם
הסרת שיער בלייזר מתקדם

למה הסרת שיער עם לייזר?

האמת שזו שאלה ראשונית ששואלים אותנו ובעבר מכשירי לייזר להסרת שיער היו פחות נפוצים בארץ. אנו דואגים להתחדש תמיד במכשור עדכני, ובפרט בשנים האחרונות שדרגנו את מערכי המכשור כל פעם על פי צו השעה ולאחר מחקר מעמיק. מכשור לייזר מתקדם הוא 50% דרך להסרת שיער בטוחה וקלה. ה 50% הנוספים הם השלב הראשוני באבחון בו נוכל לדייק את אופי הטיפול ולמטב אותו כך שתחווה מינימום כאב עם מיקסימום תוצאות. (זה לא באמת כואב). השיטות הישנות כבר יצאו מהאופנה ולפני מספר שנים הם היו שיא הטכנולוגיה. השיטות הישנות היו יחסית כואבים אך זו נחלת העבר. להרחבת קריאה בנושא הסרת שיער בלייזר לגברים מתוך ויקיפדיה.

 לקבלת הצעת מחיר מיידית: 052-5552504

מאילו איזורים כדאי להסיר שיער בלייזר?

כדאי זו שאלה פתוחה אך בפועל ניתן להסיר כמעט מכל איזור. רוב הגברים מסירים שיער כיום באזור החזה, גב מאוד פופולארי, שכמות, רגליים, מפשעה, עורף, בית שחי וכתפיים וישנם גם שעדיין מתעקשים על הסרת שיער בשעווה. שיטת הסרת שיער בלייזר אינה כואבת ומהירה מאוד ועם אבחון מדויק לסוגי השיער והזקיקים ניתן לדייק ולהגיע לתוצאות מעולות במזן קצר יחסית.

מהו אורך הטיפול להסרת שיער בלייזר לגבר?

משך זמן לכל טיפול הוא עניין קל יחסית ולא מגיע לשעה על פי רוב, כמובן על פי צפיפות השיער, כמות האזורים ועובי השערה, כמובן גם פגמנט השערה משנה בתהליך. את הסשן יש לבצע אחת לחודש וחצי בממוצע וחוזרים על הטיפול לפי הזמן שיקבע על ידיד אליעד לוי בקליניקה. הרחבה בנושא טיפולי לייזר

האם ניתן לבצע הורדת שיער במספר מיקומים באותו הטיפול?

כן! הסרת שיער בלייזר לאזורים קטנים ניתן לבצע בפעם אחת באותו הטיפול. אין צורך להבדיל בין איזור לאיזור בכל טיפול נפרד. למעט מקרים של אזורים גדולים ומשך הזמן ארוך יותר. כמובן שזה תלוי באבחון והחלטת מומחה אך באופן עקרוני ניתן להסיר גם בית שחי וגם עורף, או גם בגב וגם בעורף באותו הטיפול וזאת לפי כמות האזורים שבוחרים לרכוש.
למענה טלפוני ויעוץ: 052-5552504

מחירון הסרת שיער בלייזר לגברים בירושלים

אנחנו יודעים שנושא המחיר משתנה ממקום למקום ואנו שומרים על מחירים שפויים ותחרותיים. ראשית יש לבצע אבחון. קל לתת מחיר אך אנו יודעים כי את העבודה יש לבצע היטב וזאת לפני הכל. קליניקה אליעד לוי מרכז קוסמטי שמה לה למטרה להישאר ברמת מקצועיות הטובה ביותר בירושלים. אנו עמלים על מתן שירות בוטיק במחירים תחרותיים. אצלנו תוכל לקבל את המחיר הטוב ביותר עם האיכות הגבוה ביותר. רוצה לנסות אותנו? חייג כעת: 052-5552504

שאלות נפוצות בהסרת שיער לגבר

  • רוב הגברים פוחדים שזה כואב… אז בואו נומר זאת פעם אחת ולתמיד! הסרת שיער בלייזר אינה כואבת תכלס. (כמובן תלוי בך אך ביננו זה ממש לא כואב)
  • האם זה לצמיתות??? שאלה ששבה גם אנחנו מנועים מלומר את המילה מפני שאסור להתחייב על פי חוק למילה לצמיתות. רוב המטופלים לאחר מספר מפגשים אינם חוזרים לביצוע סשנים חוזרים. כמובן כל מקרה לגופו.
  • למה המחיר משתנה מאחד לשני? וותק, ניסיון, איכות המכשור, מומחיות המאבחן ואופי המקום. להוביל בתחום זה מחייב ועם יותר מ 20 שנות וותק בעולם הקוסמטיקה והסרות שיער, תנו לנו להפתיע אתכם.
  • הכל תלוי במכונה? ממש לא !!! המכשיר הוא כלי, בלי לבצע אבחון מדוייק תמצאו את עצמכם שוב ושוב ושוב …. הבנתם לא?
  • אפשר שגבר יבעשה לי הסרת שיער? בקליניקה של אליעד לוי אתה מטופל בדיסקטיות על ידי גבר שיודע בדיוק היכן לשים את הדגש. אין צורך בפאניקה וחרדות מיותרות. אנחנו יודעים איך לבצע את ההליך בצורה מדוייקת, ישירה ומקצועית.
  • יש לכם שאלה נוספת? רוצים לדבר עם מומחה בתחום: 052-5552504

איך לבחור מכון להסרת שיער בירושלים

  • מקצועיות נמדדת ברמת הידע והניסיון המוכח של המאבחן טרם תחילת התהליך.
  • רמת השירות של המקום ורמת המקצועיות המסופקת לכל לקוח.
  • מיקיום המכון להסרת שיער בירושלים לפי מיקום גאוגרפי, זמינות ואמינות.
  • שנות וותק הקליניקה המבצעת להסרת שיער.
  • המלצות מלקוחות הקליניקה שיעידו על איכות הטיפול.
  • רמת המקצועיות והידע של המפעיל.
  • סוגי המכשור הקיים בעת הסרת השיער, לייזר.
  • אופי המקום, אינטימי, תעשייתי, מסחרי וכיו או בוטיק עם תשומת לב אישית לכל אדם.

הסרת שיער בלייזר במכון קוסמטיקה אליעד לוי

אין ספק שרוב המטופלים מעידים כי הטיפול המסור אצל אליעד לוי מרכז קוסמטי הנו מהמובילים בירושלים ובארץ בכלל. אליעד מהווה דמות בר סמכא בכל הקשור לקוסמטיקה, טיפולים באקנה הידועים כפצעי בגרות. התמודדות מול המקרים המורכבים בתחום בהצלחה רבה, טיפולים בכתמי עור, עור שמן ובעייתי, טיפולי פנים לגבר וטיפולי הידללות שיער והתקרחות. עם למעלה מ 20 שנות וותק והצלחה בתחום הקוסמטיקה לגברים ונשים. התמחות והתמקדות בטיפולים לגברים, מבין הגברים הראשונים העוסקים בקוסמטיקה לגבר והתמקדות בהסרת שיער. להרחבה אודות אליעד לוי

Scroll to Top
WhatsApp chat
חייג לאליעד לוי 052-5552504
רוצה לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית להסרת שיער בלייזר?

מענה מהיר ומיידי לכל שאלה.  חייג או שלחו הודעה בווטסאפ