fbpx

טיפולי פנים לגבר

טיפולי פנים לגבר

סובל מפצעים על הפנים? עור פנים שומני ואולי יבש?

 

אליעד לוי מרכז קוסמטי מזמין אותך לפגישת יעוץ ואבחון מוקפד. אצלנו בקליניקה תוכל להרגיש בנוח ולקבל טיפול מסור ונינוח. אנו מאמינים כי לכל מצב יש את הפתרון הנכון לו לאחר אבחון מדוייק. כגברים אנו מודעים לנזקי העור שלנו יותר מתמיד וכיום יודעים לאבחן ולטפל טוב יותר מאי-פעם.

עם למעלה מ20 שנות ניסיון כבר פגשנו את כל סוגי המקרים וגם הקשים ביותר

אתה לא לבד ואנחנו כאן בשבילך. סבלנות, דיוק האבחון, והתמדה בטיפול יובילו למציאת הפתרון הרצוי.

אליעד לוי מרכז קוסמטי, קליניקה לטיפולי פנים לגברים בירושלים. אלפי מטופלים וסיפורי הצלחות. היכרות מעמיקה עם בעיות עור, עור שמן ובעייתי, אקנה, פצעי בגרות, צמיחת שיער הפוך, פוליקוליטיס ועוד מקרים רבים שבמרוצת הזמן סיפקנו להם פתרונות מוצלחים.  לקבלת מידע נוסף:  052-5552504

עור הפנים הגברי עובר "התעללות" יומיומית ממש. נכון, אנחנו קוראים לזה "גילוח" ולא התעללות, אבל זה אינו משנה את העובדה שבכל יום, אנחנו מעבירים חפץ חד על העור שלנו ו"מקלפים" ממנו את שכבת העור העליונה (שאמנם מכילה תאי עור מתים, אבל עדיין), ובתור פינאלה, במקום להרוות אותו בקרם לחות עשיר (בדומה למה שעושות נשים המגלחות את רגליהן בסיום הגילוח), אנחנו מטביעים אותו באפטר שייב אלכוהולי. לא מפתיע, לכן, שעור הפנים הגברי מפתח בעיות ייחודיות לו, ולכן, דורש טיפול פנים לגברים, כזה המיוחד במיוחד להם! 

עור הפנים של האנשים (גברים ונשים) בישראל חשוף לרוח, לקרני השמש ולקפיצות החדות של הלחות באוויר בכל ימות השנה. אולם, בעוד שנשים מתייחסות לטיפוח עורן באופן טבעי ואינטואיטיבי יותר, אנו הגברים נמצאים בנושא זה מעט מאחור. טיפול פנים לגברים אצל אליעד לוי מרכז קוסמטי אשר מתמחה בתחום טיפולי פנים, אקנה והסרת שיער בלייזר. מאפשר לכם לסגור את הפער הזה, ולזכות בעור פנים בריא ורענן לאורך זמן.

לא נמאס לך להוריד שיער?

הסרת שיער בלייזר אמיתי, עוד היום! מינימום כאב ומקסימום תוצאות!
שיתוף בפייסבוק
Scroll to Top
WhatsApp chat
חייג לאליעד לוי 052-5552504
רוצה לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית להסרת שיער בלייזר?

מענה מהיר ומיידי לכל שאלה.  חייג או שלחו הודעה בווטסאפ