fbpx

טיפולי פנים לגבר

טיפולי פנים לגבר במרכז קוסמטי אליעד לוי, אבחון מדוייק על ידי קוסמטיקאי בכיר עם 20 שנות וותק וניסיון.
טיפולי פנים לגברים על ידי גבר, בקליניקה לגברים בלבד. 

טיפולי פנים הם כבר מזמן לא רק עבור נשים. ניתן לראות כיום, כי הגבר המודרני והעכשווי, שואף להיות אסתטי ובעל מראה מוקפד. כמו כן, גברים סובלים מבעיות עור שונות ממש כמו נשים, אשר פעמים רבות דורשות טיפול מקצועי על מנת למנוע החמרה במצב, ולשפר את מראה העור.

טיפולי פנים לגברים בירושלים

הסרת שיער בלייזר

מחירים חסרי תקדים.....
זה לא סוד! חודשי
  • כל איזורי הגוף
  • הסרת שיער חזה ובטן
  • הסרת שיער בגב וכתפיים
מומלץ עבורך

אם אתה חושב שאתה לבד בסיפור הזה אז תדע שממש לא!

לרוב הגברים בשלב זה או אחר נכנסת לתודעה הנראות החיצונית והטיפוח. אחת כמה וכמה כאשר מדובר בפנים שלנו ואף יותר כאשר מדובר על פצעים, מורסות ושומניות יתר על עור הפנים. מומלץ במקרים אלו לבוא אלינו לקבלת אבחון והתאמת השיטה הטוב ביותר לסוג הבעייה. הרם טלפון ממש עכשיו וננסה לעזור מהר ככל האפשר, חייג: 052-5552504

טיפולי פנים לגברים בירושלים הפכו לנפוצים ומבוקשים יותר ויותר בשנים האחרונות, כאשר התפקיד המרכזי ביותר שלהם הוא לטפל במגוון בעיות עור שונות אשר מאפיינות את עור הפנים הגברי. ניתן לראות כי הגבר הישראלי כבר לא מזניח את בריאות עור הפנים, ושואף לטפל בו ולטפח אותו.

טיפול פנים לגברים בירושלים, הרבה יותר מקוסמטיקה!

בנוסף לעור פנים בריא יותר, וטיפול בבעיות עור שונות, טיפולי הפנים אף משפיעים באופן חיובי על המראה והביטחון העצמי של הגבר, תוך טיפול יסודי ומעמיק במגוון רחב של בעיות עור שונות אשר מאפיינות את עור הפנים הגברי.

חשוב להבין כי טיפולי פנים לגברים הינם הכרח של ממש בעיקר עבור האוכלוסייה הגברית אשר נחשפת לפגעי שמש ופגעי עור, ובעלי נטייה גבוהה יותר לעור שומני. כמו כן, ישנה השפעה של גילוח הפנים, אשר פעמים רבות יכולה ליצור גירויים, פצעים ואדמומיות.

רונן דוידוב
רונן דוידוב
קרא עוד
אני בחור דתי בן 22,עד לפני כמה חודשים היו לי הרבה חצ'קונים ושחורים והפנים נראו ממש לא טוב והייתי בתקופה של שידוכים ,לא יכולתי ללכת לקוסמטיקאית מטעמי הלכה והייתי ממש מיואש מהמראה שלי,התחלתי לברר וחברים מהישיבה הציעו לי ללכת לאליעד לוי ,חששתי ללכת כי לא ידעתי מה זה טיפולים וגם התביישתי שיהיה שם המוני ויראו אותי הרבה אנשים,התקשרתי וקבעתי פגישה עם אליעד הופתעתי לגלות כמה רגישות ופרטיות יש במקום לדתיים כמעט אף אחד לא ראה אותי נכנס ויוצא ,התחלתי לטפל בפנים ומהר מאוד העור שלי נראה נקי ויפה ובלי חצ'קונים,אני מודה לאליעד מאוד על השירות שקיבלתי שם ואני מתחתן בקרוב..תודה
טולי
טולי
קרא עוד
לפני כ-10 חודשים הגעתי עם בני לייעוץ מחדרה (לאור המלצות רבות ששמעתי על אליעד לוי) חשוב לציין שבני סירב בכל תוקף לשתף עימי פעולה והתעקש לקחת תרופות לטיפול באקנה קשה שסבל ממנו בפנים ובגב. אני לא הסכמתי לחשוף את יונתן בני בגיל כל כך צעיר לתרופות דרך הפה, הגענו לירושלים לאליעד וקיבלנו ייעוץ ארוך, סבלני, מקיף ובני השתכנע להתחיל טיפולים. כיום לאחר סידרת טיפולים, אין מאושר מיונתן וממני וזאת בעיקר אודות למקצועיות, לליווי הצמוד, הנגישות והזמינות שליוו את כל הטיפול.
הקודם
הבא

אליעד לוי מרכז קוסמטי, קליניקה לטיפולי פנים לגברים בירושלים. 
אלפי מטופלים לא טועים! לקבלת מידע נוסף:  052-5552504

סובל מבעיות עור בפנים? טיפול פנים לגברים

סדרת טיפולי פנים

מחירים חסרי תקדים.....
חייג כעת
  • קליניקה לגברים בלבד
מומלץ עבורך

גברים נוטים לסבול מבעיות עור שונות ממש כמו נשים, אך בנוסף לכך ישנן בעיות ייחודיות אשר אופייניות לעור הפנים הגברי. אחת מן התופעות הנפוצות ביותר אצל הגבר היא האקנה, פצעי בגרות ואקנה. בניגוד למקובל לחשוב, תופעת האקנה אינה מאפיינת רק את גיל ההתבגרות, ולמעשה ניתן לראות גברים מבוגרים רבים אשר סובלים עדיין מהתופעה.

בעיית האקנה נובעת מההשפעה ההורמונלית הנובעת מההורמון הגברי, זאת בשילוב כמובן לגנטיקה של המטופל. כיום, ישנם תכשירים מתקדמים אשר נועדו לטפל בתופעה, כאשר המטרה העיקרית של תכשירים אלה היא לנקות באופן יסודי את עור הפנים ולייבש אותו, כך שהפצעים יתייבשו ויעלמו, ולא תהיה להם סביבה שומנית להמשיך ולהתרבות.

פעמים רבות מגוון המוצרים אינו עוזר, ויש לגשת אל קוסמטיקאי רפואי מקצועית ומוסמכת אשר בעלת ידע רב בתחום טיפולי הפנים ותופעת האקנה בפרט, כאשר היא מתאימה טיפול ייחודי בהתאם למצבו של המטופל, על מנת למזער את התופעה, ולהפוך את עור הפנים לבריא וחלק יותר.

פצעי גילוח ודלקות סביב זקיק השערה

תופעה נוספת אשר מאפיינת את עור הפנים הגברי ודורשת במקרים רבים טיפול מקצועי היא פצעי הגילוח, הגירוי ואדמומיות אשר מופיעים לאחר הגילוח. מדובר בבעיה אסתטית אשר יכולה לגרום לגבר אי נוחות ופעמים רבות אף פגיעה בביטחון העצמי. חשוב להבין כי פעולת הגילוח עצמה אינה מזיקה או פוגעת בעור הפנים, אלא צמיחת השערות מתחת לעור.

למעשה, לאחר פעולת הגילוח צמיחת השערה הופכת לנוקשה ומחוספסת יותר. קצה השערה למעשה אינו מזדקר מבעד לזקיק, אלא נשאר מתחת לפני העור, והתוצאה הינה דלקת סביב זקיק השערה. התסמינים של תופעה זו היא נפיחות, אדמומיות, ופצעונים קטנים אשר פעמים רבות יכולים להתפרש בטעות כאקנה. המשך גילוח לא נכון ואי טיפול בבעיה, יכול לגרום להחמיר את המצב באופן ניכר, ואף לגרום לצלקות.

פצעי בגרות זה לא רק לבני נוער, טיפולי אקנה לגברים

טיפולי פנים ופצעונים בפנים לגבר

טיפול בפוליקוליטיס לגברים

טיפול בפצעים בפנים, אקנה ובפצעי בגרות

תופעה נוספת אשר גברים רבים סובלים ממנה היא הפוליקוליטיס. מדובר על הצטברות של מוגלה בזקיק השערה, אשר גורמת פעמים רבות לדלקות, החל מקלות ועד קשות אשר מתאפיינות בהופעת בפצעים מוגלתיים. חיידקים שונים גורמים לתופעה זו, כאשר הנפוץ במיוחד הוא חיידק הסטפילוקוק. מדובר על תופעה אשר קיימת בעיקר באזורי גילוח שונים, אזור הפנים, הקרקפת ועוד. כאמור, גברים רבים סובלים מהתופעה שנים רבות, כאשר הפתרון האפקטיבי והטוב ביותר הוא ייעוץ וטיפול מצד קוסמטיקאי מוסמך אשר מתמחה בבעיות עור שונות, ויכולה להתאים טיפול ייעודי, לצד תכשירים ספציפים שיעזרו לטפל בתופעה.

גברים נוטים להתאפיין בעור פנים שומני יותר מאצל נשים, ותופעה זו יכולה להביא עימה מגוון רחב של בעיות. ראשית, יש להבין מהו עור שמן, וכיצד הוא נהיה כזה. למעשה, עור הפנים מלא בנקבוביות אשר הן מעין פתחים קטנים בעור, בהם נמצאים זקיקי השערה. בתוך הנקבוביות יש בלוטות חלב אשר מפרישות באופן טבעי את החלב, שהוא בעצם חומר שומני שתפקידו הוא לשמור על עור הפנים ולמנוע התייבשות של העור. במקרים מסוימים, בלוטות החלב מייצרות עודף חלב, ובמקרה כזה עור הפנים הופך לשומני.

עודף חלב זה נלכד בנקבוביות, מייצר חיידקים וגורם לתאי העור המתים להילכד בפנים. במקרה כזה, התאים חוסמים את הנקבוביות, העור נהיה שומני, עבה יותר ומבריק יותר.  תופעה זו גורמת לסביבה פוריה במיוחד עבור חיידקים שונים, אז למעשה מתקיים תהליך דלקתי אשר גורם להופעת פצעונים ואדמומיות.

טיפול פנים לעור שומני אצל גברים

עור שומני דורש ברוב המקרים התערבות קוסמטיקאי אשר נועד למזער את התופעה, ולטפל בעור הפנים באופן ייחודי, ובכך לצמצם את השומניות של העור ולהעלים את הפצעונים. תפקידו של קוסמטיקאי הרפואי הוא לאבחן את סוג העור, ובהתאם לכך להתאים את סוג הטיפול והתכשירים. עור שומני ובעייתי אשר נוטה לפגמי עור דורש מוצרים אשר מתבססים על ייבוש וניקוי יסודי של העור, ופעמים רבות נדרש אף טיפול עמוק יותר כגון מסכות רפואיות, וטיפול נקודתי בפצעים.

רבים אינם יודעים זאת אך למעשה עור הפנים בעל יכולת התחדשות יוצאת דופן, כאשר המראה שלו מושפע ממגוון גורמים גנטיים, חיצוניים ופנימיים, וכמובן גם סביבתיים. לכן, לניקוי יסודי, הזנה וטיפול חשיבות אדירה בשמירה על עור פנים בריא יותר לאורך זמן.

אליעד לוי מרכז קוסמטי, קליניקה לטיפולי פנים לגברים בירושלים. 
אלפי מטופלים לא טועים! לקבלת מידע נוסף:  052-5552504

שיקום עור הפנים אצל גברים

טיפולי הפנים נועדו לשקם את עור הפנים ולהעניק לו מראה בריא וצעיר, לנקות שחורים, לרענן ולחדש את עור הפנים ולטפל בבעיות עור שונות. כיום אף ניתן להתאים את סוג הטיפול בהתאם לסוג העור, בעקבות שיטות ייחודיות אשר נועדו לסייע ולטפל בכל סוג של בעיה או פגם כגון עור שמן ובעייתי, אקנה, צמיחה הפוכה של שורש השערה, פוליקוליטיס, עור פנים יבש, ועוד.

כיום, הגבר הישראלי אינו מוכן להמשיך ולהזניח בעיות עור שונות, כאשר השאיפה היא לקבל טיפול רפואי ומקצועי לכל בעיה אשר תהיה ולשפר את נראות עור הפנים. טיפולי פנים עבור גברים דורשים ידע מעמיק ומיומנות בתחום מצד הקוסמטיקאי שהרי עור פנים גברי שונה מעור פנים נשי.

חשוב לציין ישנה נישה ייחודית בתחום טיפולי הפנים לגברים. כל טיפול דורש סוגים שונים של חומרים ייעודים, וכמובן שיטת טיפול שונה. לא כל המוצרים ושיטות הטיפול אשר מתאימות לטיפול פנים לאישה, יתאימו לטיפול הפנים הגברי. כל בעיית עור יכולה להיפתר על ידי קוסמטיקאי מוסמך, מקצועי, ובעל מיומנות וניסיון רב בתחום.

טיפול הפנים מתבצע בחדר היגייני, אסתטי ושקט, ומתחיל באבחון קפדני ומעמיק של עור הפנים, פגמים שדורשים טיפול או בעיות שונות אשר אף הן דורשות טיפול. רק לאחר בחינה מעמיקה אל תוך העור, ניתן יהיה להתחיל בטיפול הפנים אשר יתאים באופן הנכון ביותר לסוג העור, ולהשתמש במוצרים המתאימים ביותר.

הקפדה על טיפול פנים קבוע פעם בכמה חודשים, לצד שמירה על הרגלי טיפוח נכונים מדי יום, יכולה להבטיח לכל גבר את עור הפנים הבריא והקורן ביותר, וכמובן מניעה של בעיות עור שונות. כמו כן, מומלץ לתחזק הרגלים נוספים כמו גילוח נכון, באמצעות סכין חדשה וקצף מרכך אשר יכול למנוע צמיחה הפוכה, וכמובן מריחה של קרם הגנה לפני כל יציאה מהבית, אשר יכולה למנוע כתמי שמש וכתמי עור שונים.

אליעד לוי מרכז קוסמטי, קליניקה לטיפולי פנים לגברים בירושלים. 
אלפי מטופלים לא טועים! לקבלת מידע נוסף:  052-5552504

הסרת שיער בלייזר

מחירים חסרי תקדים.....
זה סוד חודשי
  • הסרת שיער חזה ובטן
  • הסרת שיער בגב וכתפיים
מומלץ עבורך

אחד הייתרונות הבולטים בהצטרפות לקליניקה של אליעד לוי הוא שתוכלו להנות ממגון שירותים נבחר הכולל הסרת שיער בשעווה לגברים בירושלים, הסרת שיער בלייזר לגברים בירושלים

שניאור אלקין
שניאור אלקין
קרא עוד
אל אליעד הגעתי לטיפול בצלקות אקנה בהמלצתה של אמי, וכבר מהרגע הראשון ידעתי שאפקיד את פניי לטיפול רק אצלו. מעבר להיותו קוסמטיקאי מקצועי, יסודי, עם ידע נרחב והמון ניסיון (התוצאות לא מאחרות לבוא), הוא אדם ישר, סבלני, עם לב ענק, שכיף להגיע אליו בכל פעם מחדש. נפלה בחלקי הזכות להכיר את אליעד, חוויה מושלמת להיות אצלך בטיפול. תודה!!
טולי
טולי
קרא עוד
יש לי כל כך הרבה מה להגיד על אליעד ואני לא יודע מאיפה להתחיל. הכרתי אותו בגיל 16 בערך כשסבלתי מאקנה קשה ומחוסר ביטחון מזעזע. הבן אדם טיפל בי בשיא המקצועיות והסבלנות עד אחרון החצ'קונים והפך לי את העור למדהים(לא פחות) לצערי בגלל כמה סיבות סבלתי מנשירת שיער וגם פה היה לי ברור שאני פונה למאסטר וגם הפעם אחרי תהליך לא פשוט אני חוזר לחייך שוב, אין לי מילים לתאר כמה אני אוהב ומעריך אותך אליעד, על הכל.. מאחל לך את כל הטוב שבעולם ויותר.
הקודם
הבא

סדרת טיפולי פנים

מחירים חסרי תקדים.....
חייג כעת
  • קליניקה לגברים בלבד
מומלץ עבורך

לא נמאס לך להוריד שיער?

הסרת שיער בלייזר אמיתי, עוד היום!מינימום כאב ומקסימום תוצאות!
פייסבוק
Scroll to Top
WhatsApp chat
חייג לאליעד לוי 052-5552504
רוצה לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית להסרת שיער בלייזר?

מענה מהיר ומיידי לכל שאלה.  חייג או שלחו הודעה בווטסאפ